CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

8 czerwca 2011

Kiedy jestem słaby, wtedy jestem mocny...

Chip Brogden*

"Najchętniej więc chlubić się będę słabościami, aby zamieszkała we mnie
moc Chrystusowa" (II Kor. 12:9).

Każdy, kto chce mocy z Bogiem, musi widzieć, że Jego moc jest przekazywana
przez nasze słabości. Zdaj sobie sprawę z tego, że jesteś słaby bez
względu na to czy się do przyznajesz, czy nie, lecz moc pokory jest
uznawana i jest to przed Bogiem sprawa uzgodniona, że my naprawdę niczego
nie możemy uczynić sami z siebie. Boża moc nie jest dla tych, którzy mają
naturalną charyzmę, talent, zdolności przywódcze, wykształcenie,
wyszkolenie czy "powiązania". Bóg nie szuka wolontariuszy, którzy by mu
służyli jak im wygodnie i wtedy, gdy im rozkład zajęć na to pozwala, lecz
wzywa uczniów, którzy złożą swoje życie. Ciało nie liczy się zupełnie w
duchowych sprawach.




Dokładnie z tym się zmagam w ostatnim czasie.  jednej strony WIEM, że nic nie mogę sama, a z drugiej... czuję się tak, jakby Duch Święty namawiał mnie do polatania sobie. Ja tłumaczę Mu, że przecież nie mam skrzydeł, a On mi: no właśnie dlatego możesz latać. I czuję, że ma rację, że o to chodzi, ale nie mieści mi się to w głowie, bo moja głowa nie wie JAK to działa... ;)






-----------------------------------
* ©2011 InfiniteSupply.Org Można rozpowszechniać w celach niezarobkowych pod warunkiem umieszczenia tej informacji. Podziel się tym z przyjaciółmi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz