CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

5 września 2012

Proroczo rzecz biorąc...

http://www.youtube.com/watch?v=6CUGTIWCFyo

Tłumaczenie tekstu dla nieangielskojęzycznych ;)
"Czy wiesz, że należysz do Boga Wszechświata. Bóg Kocha cię tak bardzo, że dał Swojego Jedynego Syna,
w którego jeśli uwierzysz nie zginiesz, a żyć będziesz wiecznie.    Te słowa są od Boga dla Ciebie:   Miłości Mego życia spójrz głęboko w Moje oczy.
Znajdziesz tam to, czego szukasz/pragniesz/potrzebujesz.
Daj Mi swe życie, swoje zagubienie, kłamstwa, lęki z przeszłości/lęk, przeszłość, swoją siłę.
Ty uciekasz przede Mną.
Ty należysz do Mnie. Ja Jestem twoją Miłością.
Śmierć nie może Nas rozdzielić. Ja za ciebie umarłem.
Moja Miłość związuje nas i jednoczy na dobre i złe na zawsze.
To jest tajemnica życia   Miłości mego życia spójrz głęboko w moje oczy. 
Znajdziesz tam to, czego szukasz/pragniesz/potrzebujesz.
Ja Jestem dawcą życia. Ja ci dam białą szatę i będziesz nieskazitelną moją narzeczoną.
Powróć do domu, do Mnie   Ty należysz do Mnie. Ja Jestem twoją Miłością.
Śmierć nie może Nas rozdzielić. Ja za ciebie umarłem. 
Moja Miłość związuje nas i jednoczy na dobre i złe na zawsze.
To jest tajemnica życia   Byłaś moją ukochaną żoną.
Przestań chodzić za innymi kochankami, nie pozwalasz Mi bym uczynił cię moją narzeczoną. Będziesz piła z moich ust i smakowała nowego życia Nie ma większej Miłości niż oddanie życia swego za swoich przyjaciół.
Ty należysz do Mnie. Ja Jestem twoją Miłością.
Śmierć nie może Nas rozdzielić. Ja za ciebie umarłem.
Moja Miłość związuje nas i jednoczy na dobre i złe na zawsze.
To jest tajemnica życia"
i na końcu jest tekst z Rzymian 5,8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz